Wij verzenden al onze pakketten met GLS en brievenbus pakketten met PostNL van maandag t/m vrijdag 

Verzending Nederland en België

De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 3,99 en naar België € 4,99 ongeacht order grootte. Vanaf 75 euro wordt je bestelling GRATIS bezorgd.

Jouw bestelling wordt in Nederland bezorgd van maandag t/m zaterdag en in België van maandag t/m vrijdag. Levering op een postbusadres is niet mogelijk. In Nederland wordt uw bestelling door GLS bezorgd, bestellingen die door de brievenbus passen ontvang je via PostNL in je brievenbus. In België ontvang je uw pakket via GLS. 

NIEUW bij GLS: Flex Delivery Service  Na ontvangst van uw bestelling ontvang je een e-mail van GLS waarmee je kunt kiezen wanneer en waar je uw pakket bezorgd wilt hebben. Je kunt kiezen voor een levering de volgende werkdag, een andere dag, bij je naaste buren, bij een GLS Depot maar ook is het mogelijk om uw pakket te laten bezorgen bij een GLS pakketshop. Handig als je overdag niet thuis bent. Let op reageer direct op deze e-mail als je hier gebruik van wenst te maken, dit kan tot 23:59 uur dezelfde dag.

GLS en PostNL leveren uw bestelling voor 98% de volgende (werk) dag. Wij doen er alles aan om uw bestelling op tijd te bezorgen, in een enkel geval kan het zijn dat uw bestelling door omstandigheden vertraagd is. Wij zijn niet aansprakelijk voor vertragingen bij GLS en PostNL en hebben geen invloed op het tijdstip van bezorgen. Indien een bestelling door omstandigheden vertraagd is vergoeden wij geen verzendkosten voor een eventuele retourzending!  

Bestellen NL voor 17.00 uur                                 BE  voor 17.00 uur Bezorgd door   GLS/PostNL
 Maandag Dinsdag
 Dinsdag Woensdag
 Woensdag Donderdag
 Donderdag Vrijdag
 Vrijdag * Zaterdag 
 Zaterdag  Dinsdag
 Zondag  Dinsdag

* Voor de Waddeneilanden en voor België : bestellingen geplaatst op vrijdag worden door GLS op maandag bezorgd. 

Bestellingen die tijdens nationale feestdagen worden geplaatst en betaald, worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

GLS - levering maandag t/m zaterdag - Nederland

Nadat je pakket is verzonden ontvang je een e-mail met track and trace link (en tijdsvenster), waarmee je uw bestelling kunt volgen. De track and trace link is op de dag van je bestelling pas in de avond laat of de volgende werkdag te bekijken en te volgen. 

Wil je uw pakket ophalen bij een GLS Pakketshop ? 

Hoe werkt het? Je plaatst uw bestelling via onze webshop (bij het aflever-en factuuradres vul je uw eigen adres in).  Na ontvangst van uw bestelling ontvang je een e-mail van GLS waarmee je kunt kiezen wanneer en waar je uw pakket bezorgd wilt hebben. Je kunt kiezen voor een levering de volgende werkdag, een andere dag, maar ook is het mogelijk om uw pakket te laten bezorgen bij een GLS pakketshop. Handig als je overdag niet thuis bent. Let op reageer direct op deze e-mail als je hier gebruik van wenst te maken, dit kan tot 23:59 dezelfde dag.

Indien je uw pakket ophaalt bij een GLS pakketshop dien je altijd een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Let op : je dient het pakket bij een GLS pakketshop binnen 7 dagen op te halen.

Maak je geen keuze, dan wordt het pakket door GLS in Nederland voor 98 % de volgende dag (maandag t/m zaterdag) op het door jou opgegeven (huis) adres aangeboden. Je dient voor ontvangst van het pakket te tekenen. 

NB : in verband met het Coronavirus hoef je op dit moment niet te tekenen op de handscanner van GLS voor de ontvangst van uw pakket. De chauffeur vraagt naar voor en achternaam + de laatste 3 cijfers van uw ID bewijs, welke de chauffeur zelf invoert op de handscanner. Het pakket wordt door de chauffeur bij de deur neergelegd, waarna je het pakket zelf kunt oppakken. Dit om er voor te zorgen dat er geen contact moment plaats vindt.

Heb je de bezorger gemist en een 'niet thuis bericht' van GLS in je brievenbus of per e-mail  ontvangen? Dan kun je hiermee een nieuwe bezorgafspraak met GLS inplannen. 

Nadat je het niet thuis bericht hebt ontvangen, heb je 5 dagen om te reageren bij GLS. Indien zij niets van je vernemen, wordt het pakket naar ons retour gestuurd. Als je het pakket weer verzonden wilt hebben, dan brengen wij daarvoor wederom verzendkosten in rekening.

GLS - levering maandag t/m vrijdag - België 

Nadat je pakket is verzonden ontvang je van ons een e-mail met track and trace link waarmee je uw pakket kunt volgen. De track and trace link is vaak pas de volgende werkdag te bekijken en te volgen. 

Wil je uw pakket ophalen bij een GLS Pakketshop ? 

Hoe werkt het? Je plaatst uw bestelling via onze webshop (bij het aflever-en factuuradres vul je uw eigen adres in).  Na ontvangst van uw bestelling ontvang je een e-mail van GLS waarmee je kunt kiezen wanneer en waar je uw pakket bezorgd wilt hebben. Je kunt kiezen voor een levering de volgende werkdag, een andere dag, maar ook is het mogelijk om uw pakket te laten bezorgen bij een GLS pakketshop. Handig als je overdag niet thuis bent. Let op reageer direct op deze e-mail als je hier gebruik van wenst te maken, dit kan tot 23:59 dezelfde dag.

Indien je uw pakket ophaalt bij een GLS pakketshop dien je altijd een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Let op : je dient het pakket bij een GLS pakketshop binnen 7 dagen op te halen.

Maak je geen keuze, dan wordt het pakket door GLS in Nederland voor 98 % de volgende dag (maandag t/m vrijdag) op het door jou opgegeven (huis) adres aangeboden. Je dient voor ontvangst van het pakket te tekenen. 

NB : in verband met het Coronavirus hoef je op dit moment niet te tekenen op de handscanner van GLS voor de ontvangst van uw pakket. De chauffeur vraagt naar voor en achternaam + de laatste 3 cijfers van uw ID bewijs, welke de chauffeur zelf invoert op de handscanner. Het pakket wordt door de chauffeur bij de deur neergelegd, waarna je het pakket zelf kunt oppakken. Dit om er voor te zorgen dat er geen contact moment plaats vindt.

Heb je de bezorger gemist en een 'niet thuis bericht' van GLS in je brievenbus of per e-mail  ontvangen? Dan kun je hiermee een nieuwe bezorgafspraak met GLS inplannen.  Indien je uw pakket ophaalt bij een GLS pakketshop, dan dien je het 'niet thuis bericht' van GLS en een geldige legitimatie mee te nemen. Let op : je dient het pakket bij een GLS pakketshop binnen 14 dagen op te halen.

Mijn pakje is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?

Wij vragen je vriendelijk eerst bij je directe buren te vragen of zij misschien een pakje van GLS hebben ontvangen. Controleer ook je brievenbus voor het 'niet thuis bericht' welke de GLS bezorger heeft achtergelaten en je e-mail waar GLS een 'niet thuis bericht' naar heeft verzonden. Is je pakje nog niet boven water? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze Klantenservice zodat we je direct verder kunnen helpen.

Ook is het mogelijk om zelf rechtstreeks met GLS contact op te nemen, telefoonnummer GLS Nederland 088-5503800 en voor België 032 2 556 62 11. Of per e-mail via customer.service@gls-belgium.com. Houd hiervoor je tracking nummer welke je in de e-mail hebt ontvangen bij de hand. Indien je uw bestelling geplaatst hebt via Bol.com kun je ook contact opnemen met de Klantenservice van Bol.com 030-310 4999.

Overige informatie  - Verzending

Verzending naar overige Europese landen

Per land geldt een ander tarief aan verzendkosten, deze vind je in stap 1 van de winkelwagen. Voor de overige Europese landen wordt je bestelling via GLS met track and trace code geleverd. Je dient voor ontvangst van het pakket te tekenen. Levertijd gemiddeld 3-5 werkdagen. 

Verzending buiten Europa
Per land geldt een ander tarief aan verzendkosten, deze vind je in stap 1 van de winkelwagen. Alle pakketten worden met track and trace code geleverd. Levertijd gemiddeld 1 week. 

Bestellen en levering via Bol.com

Een geselecteerd aantal van onze producten zijn ook te koop via Bol.com.

Indien je via Bol.com een bestelling plaatst :

- voor 23.59 uur bestellen = morgen in huis 

- voor 14.00 uur bestellen = dezelfde dag thuis bezorgd : 18.00 en 22.00 uur (€ 3,99 meerprijs) **

- voor 12.00 uur bestellen =  vanaf 17.00 uur ophalen bij Albert Heijn (€ 2,49 meerprijs) **

voor 23.59 uur bestellen op zaterdag = zondag in huis (€ 2,99 meerprijs)  ** 

- avond levering tusssen 18.00 en 22.00 uur van maandag t/m vrijdag (€ 1,29 meerprijs) **

- laat je bestelling afleveren bij een ophaalpunt in de buurt 

** Indien je via je Bol.com account lid bent van Select, dan vervallen deze verzendkosten. Ook kun je de artikelen gratis retourneren en via de Retour ophalen service kun je het retour pakket door Bol.com ook bij jou thuis laten ophalen.

Alle producten die wij via Bol.com aanbieden vind je hierNB: levertijden verschillen per product.

Sorteer op
  • GLS Deellevering
    GLS Deellevering

    Wil je uw bestelling in delen geleverd hebben aangezien 1 of meerdere producten die je bestelt hebt niet direct leverbaar zijn? Volg dan de volgende stappen.

    1. Plaats de GLS deellevering in de winkelwagen

    2. Betaal deze…

    € 3,99
Sorteer op
© 2008 - 2021 Spaans Kleedje België | Spaansejurk Nederland | sitemap | rss